Verzendkosten

Verzendkosten

  • De verzendkosten per bestelling bedragen € 6,95. Dit geldt voor bestellingen tot € 75,-. Je bestelling wordt bezorgd via standaard pakketpost (PostNL).
  • Voor bestellingen vanaf € 75 geldt gratis verzending. Je bestelling wordt verzonden via standaard pakketpost (PostNL).
  • Je krijgt na verzending een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Verzendkosten naar België

Verzending naar België kost € 9,70. Na verzending krijg je een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Levertijd
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo spoedig te leveren. We streven ernaar om alle bestellingen binnen drie werkdagen te versturen. Lukt dit niet doordat producten of onderdelen niet voorradig zijn, dan brengen we je hiervan op de hoogte.

Bedenktijd en retourneren

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Misschien bevalt het product niet of heb je een andere goede reden. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Al zijn wij wel heel benieuwd, zodat wij met jouw feedback ons aanbod kunnen verbeteren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

 

Het retourneerproces

  • Je kunt een product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Mail naar info@byNethly.nl en meld je retour aan. Je bent niet verplicht een reden op te geven, maar we staan altijd open voor feedback!
  • Print het retourformulier uit en voeg toe aan het pakketje.
  • Retourneer de producten in dezelfde verpakking als waarin je jouw bestelling hebt ontvangen.
  • Stuur het pakketje retour aan byNethly, Kappeyne van de Coppellolaan 58C, 3818 KX te Amersfoort.
  • Vraag een verzendbewijs en bewaar deze goed.
  • Zodra wij het pakketje in goede orde hebben ontvangen, storten wij het orderbedrag (bestelling + verzendkosten) binnen 14 dagen terug op je rekening. De kosten van het retourneren zijn voor rekening van de klant.
  • Mocht het product beschadigd zijn, dan kunnen wij deze waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg.
  • Retourzendingen in periodes met feestdagen kunnen het beste via de zakelijke post worden ingeleverd en niet via de brievenbus.

 

Let op:

  • Maatwerkproducten en LogoOesters kunnen niet worden geretourneerd.
  • Oorbellen mogen alleen niet-gedragen worden geretourneerd.
  • byNethly is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij PostNL. Bestel je producten altijd op en tijd en houd rekening met feestdagendrukte.
By Nethly Retourformulier
Afbeelding – 129,4 KB 81 downloads